hlavní stranaaktualitypress room

press room

Za odloženou sledovaností televize stojí hlavně mladší diváci, ukazují data

2017-08-15

Televizní diváci stále častěji sledují své oblíbené pořady zpětně. V porovnání s diváky sledující televizi živě jsou mladší, nejvíce jich je v produktivním věku mezi 35–54 lety. Často vyhledávají pořady na tematických stanicích, které jim přinášejí...

czytaj więcej

Atmedia v červenci rostla téměř o 30 %, zájem budí u dospělých i dětí

2017-08-04

Až 30% nárůst sledovanosti zaznamenaly tematické stanice z portfolia mediálního zastupitelství Atmedia v meziročním srovnání. V červenci dosáhla Atmedia na share 4,22 %, rekordním se stal zejména poslední týden měsíce, kdy podíl na sledovanosti...

czytaj więcej

JOJ Cinema slaví první narozeniny v portfoliu Atmedia

2017-08-01

Tematická filmová stanice JOJ Cinema a mediální zastupitelství Atmedia završily první rok partnerské spolupráce. Stanici si za tu dobu naladila více než pětina všech televizních diváků starších 15 let. Nejvyššího celodenního podílu na...

czytaj więcej

Hledáme posilu do obchodního týmu - TV and Online Sales Executive

2017-07-26

The position is combing TV and on-line advertising. You will closely cooperate with Sales Director on creating sales policy; sales strategy as well as you will be responsible for cooperation and negotiations between Atmedia and media agencies and...

czytaj więcej

Formule 1 zvýšila svoji sledovanost o 30 %

2017-07-25

Přímé přenosy závodů sleduje pravidelně 100 tisíc diváků s 5% podílem na sledovanosti. Televizním stanicím Sport 1 a Sport 2 se daří oslovit náročné televizní publikum často vyhledávané zadavateli televizní reklamy. Hlavním komerčním partnerem...

czytaj więcej