Stejně jako k září patří rozjezd nové televizní sezony, říjen se každoročně nese ve znamení prezentace Obchodní politiky. Letos to bylo opravdu velké, protože jsme přinesli řadu novinek. Tou hlavní je změna obchodní cílové skupiny na 18–69 let, díky čemuž budeme schopni nabídnout zadavatelům více reklamního prostoru.
A to není všechno! Blíží se totiž Světový den televize a ten my vždycky rádi oslavíme. Nejen s našimi klienty, ale především s vámi. Na 21. listopadu si proto nic neplánujte, zrušte všechny povinnosti, zabalte se do deky a pusťte si nějaký dobrý film. Třeba na některé ze stanic Atmedia. Je to totiž ten typ oslavy, po které se ráno neprobudíte s kocovinou, ale naopak s pocitem, že jste na chvíli vypnuli. Tak ať „vypínáte“ tento podzim u zapnuté televize co nejčastěji 🍂
A co čísla týdne? No jasně, máme je připravené ⬇️⬇️⬇️