Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Rok 2023 je za námi a na čase je rekapitulace. Vypíchnout můžeme hned několik úspěchů! Do naší rodinky jsme přivítali dvě nové členky: tematické stanice CANAL+ Action a Spektrum Home. Do roku 2024 jsme tak vstoupili s 24 tematickými měřenými stanicemi.

Společně jsme dokázali oslovit měsíčně v průměru 5,4 milionu televizních diváků ve věku 4+, tedy 58 % z celé televizní populace 📺. Na dosah jsme měli 6% hranici podílu na sledovanosti v cílové skupině 15–69 let a v pěti měsících jsme dokonce 6 % překročili. Jaké měsíce to byly? Mrkněte se do přehledného souhrnu čísel týdne 👇!

previous arrow
#cislotydne_06
#cislotydne_10
#cislotydne_14
#cislotydne_18
#cislotydne_23
#cislotydne_27
#cislotydne_31
#cislotydne_36
#cislotydne_40
#cislotydne_45
#cislotydne_49
#cislotydne_01
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Počet uživatelů streamovacích služeb překročil 3 miliony, jejich sledováním tráví přes hodinu denně

Trend popularity VoD služeb v České republice nadále roste, a to především u diváků ve věku 25–34 let. Oblibě se ovšem těší napříč všemi generacemi, jak potvrzují aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index za první pololetí letošního roku, který pravidelně…

#cislotydne: Červenec 2024

Letos zažíváme doslova televizní léto. Přestože je tohle období v médiích označováno jako okurková sezona, pro televizi to letos rozhodně neplatí. Čeští diváci totiž u obrazovky tráví v průměru 3 hodiny denně. A to nejen díky fotbalovému Euru a olympiádě…

Televize v létě: 3 hodiny denně před obrazovkami, filmy a seriály, letos také sport

I v letních měsících, kdy televizní sledovanost tradičně klesá, tráví čeští diváci ve věku 15+ u televize přes 3 hodiny denně. Nejvíce sledují filmy a seriály, jejichž podíl na celkové sledovanosti roste, naopak zpravodajské a zábavné pořady zaznamenávají pokles. Zatímco…
Nahoru