Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Nový souhrn začneme hned pěkně zostra a zeptáme se. Jezdíte načerno? A teď nemyslíme v MHD, ale ve VoD. Až 25 % českých uživatelů placených videoték, jako je Netflix nebo MAX, totiž za tyto služby neplatí a sdílejí účet s přáteli nebo rodinou. Vyplývá to z nejnovějších dat našeho výzkumu atmedia index, která jsme v květnu prezentovali.

Po rekordním dubnu, kdy se do naší rodiny tematických stanic přidal Warner TV a oslovil téměř 900 tisíc diváků, přišel na obrazovky sportovní květen. Kromě úspěchu našich hokejistů mohli čeští fanoušci sledovat také cyklistické Giro nebo tenisový Roland Garros na Eurosport 1. Ten se akorát překlopil do druhého týdne a už teď víme, že Novak Djoković titul kvůli zranění neobhájí. Vystřídá ho na antukovém trůnu někdo z nové generace tenistů? Sledujte až do 9. června na Eurosport 1.

Ještě než si zkontrolujete, do kdy vám platí Lítačka, mrkněte na květnová čísla týdne ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_22
#cislotydne_21
#cislotydne_20
#cislotydne_19
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru