Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Letní prázdniny odstartovaly a s nimi také okurková sezona na většině TV stanic. Abyste se nespálili při volbě nudného televizního programu, doporučujeme namazat se faktorem 25. Tolik tematických stanic z našeho portfolia vás totiž dokáže před letní nudou ochránit. To vědí i čeští diváci, kteří o letních prázdninách přecházejí často právě na tematické kanály Atmedia. Pravidelně tak dosahujeme v červenci a srpnu nadprůměrného podílu na sledovanosti.

Volně šířené vysílání v Česku dosud patřilo zejména lokálním TV skupinám. To se ovšem mění. Nadnárodní skupiny jako AMC Networks nebo Warner Bros. Discovery vstupují na trh volně šířených TV stanic, aby oslovily i diváky, kteří za vysílání nechtějí platit. Proč? To se dozvíte z prezentace naší ředitelky Michaely Surákové, kterou měla na konferenci Digimedia 2024. Pokud preferujete spíše text, vyšel k tomu komentář na Mediaguru.cz.

Využíváte televizor i na něco jiného, než sledování TV kanálů? Čtvrtina českých televizních diváků ano. Poslouchají hudbu, brouzdají v aplikacích HbbTV nebo sledují videotéky. Sledování TV stanic ovšem nadále patří k dominantní aktivitě na televizoru – stojí za téměř 90 % veškerého času tráveného před TV obrazovkou. Diváci starší 15 let je sledují v průměru 3 hodiny a 39 minut denně.

Samozřejmě ani tentokrát nesmí chybět dávka čísel týdne, tak pojďme na to ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_26
#cislotydne_25
#cislotydne_24
#cislotydne_23
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru