Letní prázdniny odstartovaly a s nimi také okurková sezona na většině TV stanic. Abyste se nespálili při volbě nudného televizního programu, doporučujeme namazat se faktorem 25. Tolik tematických stanic z našeho portfolia vás totiž dokáže před letní nudou ochránit. To vědí i čeští diváci, kteří o letních prázdninách přecházejí často právě na tematické kanály Atmedia. Pravidelně tak dosahujeme v červenci a srpnu nadprůměrného podílu na sledovanosti.
Volně šířené vysílání v Česku dosud patřilo zejména lokálním TV skupinám. To se ovšem mění. Nadnárodní skupiny jako AMC Networks nebo Warner Bros. Discovery vstupují na trh volně šířených TV stanic, aby oslovily i diváky, kteří za vysílání nechtějí platit. Proč? To se dozvíte z prezentace naší ředitelky Michaely Surákové, kterou měla na konferenci Digimedia 2024. Pokud preferujete spíše text, vyšel k tomu komentář na Mediaguru.cz.
Využíváte televizor i na něco jiného, než sledování TV kanálů? Čtvrtina českých televizních diváků ano. Poslouchají hudbu, brouzdají v aplikacích HbbTV nebo sledují videotéky. Sledování TV stanic ovšem nadále patří k dominantní aktivitě na televizoru – stojí za téměř 90 % veškerého času tráveného před TV obrazovkou. Diváci starší 15 let je sledují v průměru 3 hodiny a 39 minut denně.
Samozřejmě ani tentokrát nesmí chybět dávka čísel týdne, tak pojďme na to ⬇️⬇️⬇️