Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Letos zažíváme doslova televizní léto. Přestože je tohle období v médiích označováno jako okurková sezona, pro televizi to letos rozhodně neplatí. Čeští diváci totiž u obrazovky tráví v průměru 3 hodiny denně. A to nejen díky fotbalovému Euru a olympiádě v Paříži, která je v plném proudu na Eurosport 1. Zatímco sportovní fanoušci sledují výkony našich olympioniků, ti ostatní dávají přednost filmům a seriálům. Na rozdíl od plnoformátových TV stanic, které nasadily prázdninové schéma, placené tematické kanály často nabízejí svým divákům filmové a seriálové premiéry. Také díky tomu dosahují tematické stanice Atmedia o letních prázdninách pravidelně vyššího podílu na sledovanosti. Zkrátka televize diváky baví i v létě!

Jak se nám dařilo v červnu, kolik diváků sledovalo Tour de France na Eurosport 1 a kolik času trávili diváci před TV obrazovkou v první polovině roku? To vše zjistíte v číslech týdne, která jsme vám představili v červenci. Tak pojďme na to! ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_30
#cislotydne_29
#cislotydne_28
#cislotydne_27
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Srpen 2024

Televizní archivy se s koncem prázdnin definitivně zavřely a stanice představily divákům podzimní novinky. My v Atmedia jsme také připraveni. Pro diváky tematických stanic jsme si nachystali pořádnou nálož filmů, seriálů, dokumentů nebo sportovních přenosů na některém z 25 televizních kanálů.…

Navyšujeme podíl na trhu a zaznamenáváme výrazný převis poptávky po TV reklamě

Naše mediální zastupitelství Atmedia, které na českém trhu zastupuje 25 tematických TV stanic, dosahuje od začátku roku 2024 průměrného 6,4% podílu na sledovanosti. To představuje meziroční nárůst o deset procent, ke kterému přispělo rozšíření portfolia o Warner TV, ale i…

Počet uživatelů streamovacích služeb překročil 3 miliony, jejich sledováním tráví přes hodinu denně

Trend popularity VoD služeb v České republice nadále roste, a to především u diváků ve věku 25–34 let. Oblibě se ovšem těší napříč všemi generacemi, jak potvrzují aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index za první pololetí letošního roku, který pravidelně…
Nahoru