Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Nezastavujeme, máme zpoždění! Alespoň tedy s naším pravidelným souhrnem za uplynulý měsíc. V říjnu a začátkem listopadu se toho u nás totiž událo tolik, že jsme nestíhali odbavovat věci. Tak především jsme byli v minulém týdnu partnery největší marketingové konference u nás – Forum Media. Tam jsme nejen přednášeli, ale také rozdali na 400 krabiček s popcornem u našeho stánku.

🔥Taky jsme představili Obchodní politiku na příští rok! S jakými novinkami do roku 2025 jdeme a jak to máme s cenou za reklamu? To vše se dozvíte v článku.

No, a aby toho nebylo málo, vydali jsme další rozhovor v rámci našich expert talks. Tentokrát si Míša Suráková pozvala k mikrofonu Jamieho Cookea z Warner Bros. Discovery a bylo o čem mluvit. Warner Bros. Discovery totiž v dubnu letošního roku v Česku spustili volně šířený kanál. První část video rozhovoru najdete ZDE.

Teď už ale k říjnovým číslům ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_44
#cislotydne_43
#cislotydne_42
#cislotydne_41
#cislotydne_40
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…

Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“

Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…
Nahoru