Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem.

Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o placené a neplacené televizi. V rámci našeho atmedia indexu tak víme, že meziročně vzrostla průměrná cena za placenou televizi, a to už na úctyhodných 420 Kč měsíčně. Meziroční nárůst o cca 30 korun měsíčně je způsoben zejména zdražením služeb velkých operátorů placené televize. Nově se také ptáme diváků bezplatného pozemního vysílání, kolik by byli ochotni platit v případě přechodu k placené TV. Tzv. optimální cenový bod se pohybuje okolo 160 Kč měsíčně, což je výrazně méně, než diváci reálně za placenou TV utrácejí.

Kromě toho jsme vydali také druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem. V té jsme se věnovali jeho názoru na význam lokálního obsahu a jeho roli v televizním průmyslu. Jamie Cooke upozornil, že lokální obsah sice může být lákadlem pro diváky, ale ne vždy je automaticky tahounem sledovanosti. Zmínil také důležitost kvalitního obsahu, který dokáže oslovit širší publikum napříč všemi cílovými skupinami.

A jaký byl listopad pohledem čísel? ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_48
#cislotydne_47
#cislotydne_46
#cislotydne_45
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…

Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“

Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…
Nahoru