Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Mediální zastupitelství Atmedia Czech zahajuje od listopadu prodej reklamy na dětské tematické stanici Cartoon Network, která se během posledního roku zcela lokalizovala a vysílá pouze v češtině. Od letošního jara je Cartoon Network také součástí projektu elektronického měření sledovanosti (PCEM).

Atmedia zařazuje CN do dětského balíčku atkids a rozšíří tak stávající nabídku, která obsahuje CS mini, Disney Channel nebo TUTY TV. Stanice Cartoon Network bude také zařazena do balíčků atmax a atchoice.

„Po nedávném vstupu Cartoon Network do měření a po lokalizaci stanice pro českého diváka nyní zahajujeme prodej televizní reklamy na této stanici. Cartoon Network výrazně přispěje k zatraktivnění balíčku atkids pro zadavatele reklamy, neboť přinese možnost ještě většího zásahu velmi žádané cílové skupiny,“ uvádí Michaela Vasilová, ředitelka společnosti Atmedia a dodává, že vedle klasických reklamních spotů nabízí Atmedia i realizaci sponzoringu nebo online komerce na webu www.cartoonnetwork.cz. Podle Vasilové to je další možnost, jak intenzifikovat zásah vyhledávané cílové skupiny předškoláků a školáků do 14 let.

Pro Cartoon Network jsou charakteristické seriály plné humoru, akce a dobrodružství s velmi originální animací. Mezi hlavní pořady patří Raketové holky, Mocné Magimeče nebo Ben 10. Během letošního roku přibyly i programové novinky jako Hrdinská výprava chrabrého prince Ivandoa nebo Apple & Onion, obsah vysílání tak nadále míří na diváky od 6 do 12 let.

Cartoon Network
Cartoon Network
Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Nahoru