Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Mediální zastupitelství Atmedia zahájilo se stanicí FilmBox spolupráci při prodeji reklamy. Žánrově pestrý filmový kanál přináší divákům akční podívanou, komedie, drama a seriály s hvězdným obsazením. Klienti Atmedia získají rozšířením portfolia atraktivní prostor, požadovanou cílovou skupinu mohou pak oslovit klasickými spoty. Ty doplňují řadu dalších komerčních formátů, např. sponzorské vzkazy, injektáže či teleshopping.

Společnost Atmedia rozšiřuje nabídku o další atraktivní obsah, nově obchodně zastupuje televizní kanál FilmBox. Provozovatelem je společnost SPI International, jejíž filmová stanice působí na českém trhu již od října 2005. Reklamním zadavatelům přináší televizní stanice prostřednictvím Atmedia klasické reklamní spoty, které doplňuje o komerční formáty v podobě sponzoringu, injektáže a teleshoppingu.

FilmBox

Televizní stanice FilmBox přináší divákům řadu oceňovaných snímků a populárních minisérií. V říjnu tohoto roku například uvede historický seriál s hvězdným obsazením „Kořeny“ (Roots) z roku 2016, jenž je adaptací slavné knihy Alexe Haleyho. FilmBox též slibuje velké akční filmy, pro náročnějšího diváka vysílá nezávislé evropské snímky 24 hodin denně.

Filmové kanály v našem portfoliu neustále rostou, obzvláště nyní, v letních měsících sklízí velkou oblibu. Zadavatelům tedy přineseme možnost inzerovat na další stanici pro filmové nadšence,“ komentuje spolupráci Michaela Vasilová, Managing Director Atmedia.

Michaela Vasilová navíc upozorňuje na atraktivní cílovou skupinu: „Diváky filmových stanic jsou především ekonomicky aktivní lidé, ze strany zadavatelů se jedná o velmi žádanou cílovou skupinu.“ Reklamní zadavatelé mohou na stanici FilmBox inzerovat v rámci několika obchodních balíčků, zastoupena bude v nejširším balíčku společnosti Atmedia s názvem atmax, dále v atchoice, atadults, attractive, atsmart. Stanice FilmBox je dostupná v nabídce všech velkých satelitních, kabelových a IPTV operátorů.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…

Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“

Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…
Nahoru