Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Přímé přenosy závodů sleduje pravidelně 100 tisíc diváků s 5% podílem na sledovanosti. Televizním stanicím Sport 1 a Sport 2 se daří oslovit náročné televizní publikum často vyhledávané zadavateli televizní reklamy. Hlavním komerčním partnerem pro sezónu 2017 je síť čerpacích stanic MOL, která uzavřela spolupráci s mediálním zastupitelstvím Atmedia.

Jedna z největších sportovních událostí na světě je sice teprve v polovině sezóny 2017, už nyní je ale jasné, že u diváků televizních stanic Sport 1 a Sport 2 je rok od roku oblíbenější. Nedělní přímé přenosy hlavního závodu sleduje pravidelně téměř 100 tisíc diváků (Rating %, CS 15+), což je v porovnání s minulým rokem o 10 % diváků více a v porovnání s první sezónou v roce 2015 dokonce o 30 % diváků více.

Formule 1 na stanicích Sport 1 a Sport 2
Formule 1 na stanicích Sport 1 a Sport 2

Napínavý souboj nejrychlejších jezdců světa sleduje přes 5 % všech, kteří v danou chvíli sedí před televizními obrazovkami (Share %, CS 15+). Víkendové přenosy Formule 1 na stanicích Sport 1 a Sport 2 výrazně navýšily zásah diváků, první polovina letošní sezóny oslovila 618 tisíc diváků (Reach ‘000, CS 4+). Oproti minulé sezóně se jedná o nárůst 28 %.

Královská disciplína automobilového sportu je vedle vysokých čísel sledovanosti úspěšná ještě z jiného pohledu. Televizním stanicím Sport 1 a Sport 2 se díky Formuli 1 daří oslovovat diváky, kteří jinak často dávají přednost jiným činnostem než sledování televize. Nedělní závody Formule jsou velmi oblíbené u mužů ve věku 15–54, s nejvyšším socioekonomickým statusem A, žijící ve městech s více než 100 tisíci obyvateli.   

 „Formule 1 oslovuje díky své exkluzivitě velmi náročné televizní publikum,“ říká Iva Pantůčková, Sales Director ve společnosti Atmedia, která televizní stanice Sport 1 a Sport 2 obchodně zastupuje na českém trhu. A dodává: „Formule 1 je výborným příkladem toho, jak mohou tematické stanice se svým zaměřením a kvalitním obsahem nabídnout zadavatelům televizní reklamy přesně ty cílové skupiny diváků, které vyhledávají.“

Příležitosti oslovit muže zajímající se o motoristický svět využila síť čerpacích stanic MOL. „Jedna z největších společností na českém trhu ve svém sektoru se stejně jako pro sezónu 2016 stala hlavním sponzorem prestižní série Formule 1. Už loňský ročník ukázal, že spojení dvou takto silných značek funguje,“ komentuje partnerství Iva Pantůčková.

Její slova potvrzuje také Richard Austen, generální ředitel MOL Česká republika: „S velkým potěšením pokračujeme ve spolupráci s mediálním zastupitelstvím Atmedia. V uplynulém ročníku jsme zaznamenali pozitivní výsledky i ohlasy na naši kampaň a pevně věřím, že letos na tyto úspěchy navážeme.“

Atmedia, která na českém trhu zastupuje 26 tematických stanic, nabízí v rámci partnerství několik reklamních možností. Vedle klasických sponzorských vzkazů, které doprovázejí Formuli 1 po celý víkend, nabízí také originální formáty, které dokážou diváky ještě více zaujmout. Vysokou exkluzivitu přináší zadavatelům tzv. split screen, který rozdělí obrazovku během nedělního závodu na dvě části – na jedné bez zvuku běží samotný závod, na druhé reklamní sdělení. Zadavatelé tak mají jedinečnou šanci spojit svoji značku s prestižní sportovní událostí v nejatraktivnějším čase, tedy v průběhu hlavního závodu.

Diváci Sport 1 a Sport 2 mohou závody Grand Prix sledovat již od roku 2015, kdy jejich mateřská společnost, televizní skupina AMC, zakoupila práva na exkluzivní vysílání Formule 1 na tři sezóny. Vzhledem k úspěchu celého projektu se v březnu tohoto roku rozhodla prodloužit smlouvu o další tři sezóny do roku 2020. Diváci se tak i nadále mohou těšit na závodní víkendy, kterými provází zkušený komentátorský tým s řadou reportáží a analýz.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru