Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

V prvním pololetí roku 2019 se nám dařilo. Dosáhli jsme podílu na sledovanosti 3,9 % v CS 15–69, což je meziroční nárůst o 36 %. V této cílové skupině jsme oslovili v průměru 4,5 milionů diváků měsíčně. Bodujeme i v dětské cílové skupině 4–14, kde jsme dosáhli 4,26% podílu na sledovanosti.

V prvním pololetí 2019 se nám podařilo rozšířit naše portfolio hned o 6 TV stanic, konkrétně, Film+, Minimax, Spektrum, Sport 1, Sport 2 a TV Paprika. Nově tak na českém trhu zastupujeme 23 měřených TV stanic, které měsíčně osloví průměrně 4,5 milionu diváků v dospělé CS 15–69. To je o 20 % více než ve stejném období v minulém roce. 

Podíl na sledovanosti v CS 15–69 vzrostl meziročně o 36 % na 3,9 %. Vedle rozšíření našeho portfolia stojí za tímto úspěchem také nárůst sledovanosti některých TV stanic, které zastupujeme již delší dobu. V prvním pololetí roku 2019 se dařilo především filmovým stanicím FilmBox a JOJ Cinema. Pozadu nezůstal ani dokumentární WAR Svět válek, který meziročně zvýšil svůj podíl na sledovanosti dvojnásobně.

Výše zmíněné TV stanice dokázaly zaujmout své diváky svojí obsahovou nabídkou. U FilmBoxu bodovaly zahraniční filmy jako např. Naked Gun, Law Abiding Citizen nebo OverDrive. JOJ Cinema oslovila diváky sci-fi filmem Divergence, dramatem Unesená, či akčním filmem Parker. Dokumentární War Svět válek boduje s dokumenty o 2. světové válce. K nejsledovanějším pořadům prvního pololetí se zařadily dokumenty jako Kamikaze, Hitlerova cesta k diktatuře nebo Bitevní lodě 2. světové války.

Dařilo se nám také v dětské CS 4–14, ve které jsme zvýšili náš podíl na sledovanosti o 74 % na úroveň 4,26 %. Za tímto nárůstem stojí primárně rozšíření portfolia o dětskou TV stanici Minimax, která si drží dlouhodobě silnou pozici mezi dětskými diváky s podílem na sledovanosti téměř 2 %. TV stanice z našeho portfolia osloví měsíčně 50 % dětských diváků.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…

Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“

Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…
Nahoru