Televizní stanice TLC, to je mix pořádné zábavy a emocí. Její program je zaměřen na životní styl, rodinné hodnoty, kulinářské umění, zábavné formáty a autentické příběhy. Stanice si získala diváky zejména mezi ženami, které vyhledávají pořady o svatbách, vztazích nebo životních cestách a proměnách. TLC – vaše věrná kamarádka!
Klíčové parametry
volnočasová
TV stanice
82 000
oslovených diváků
ve věku 18–69
za měsíc
ve věku 18–69
za měsíc
192 %
afinita žen
ve věku 25–54 let
ve věku 25–54 let
CZ / SK
dostupnost
reklamy
reklamy
měřená
TV stanice
ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 2023, Reach 000, Afinita (k CS 18–69 let), Profil
Diváci stanice
Diváci tematických stanic Atmedia v porovnání s diváky ostatních televizních stanic o
11 %více využívají pojištění domácnosti
9 %více nakupují přípravky proti bolestem svalů a kloubů
7 %více nakupují aviváže
4 %více nakupují čistící prostředky
Zdroj: MML–TGI, 1. –2. čtvrtletí 2023
Vybrané pořady TV stanice
90denní snoubenci
Hledá se manželka sestra
SOS: Zachraňte mi kůži
TLC v balíčcích služeb
Balíčky vám pomohou rychle a snadno vybrat skupiny kanálů dle vašeho cílení.
Reklamní TV balíček
atmax
Upoutejte svými produkty či službami diváky na 25 měřených TV stanicích, oslovte celou rodinu.
25 TV stanic
18 300 Kč
Prodejní cílová skupina 18–69 let
DETAIL BALÍČKU
Reklamní TV balíček
atadults
Nabídněte své produkty a služby hlavně dospělým divákům na 23 TV stanicích s různým zaměřením.
23 TV stanic
19 200 Kč
Prodejní cílová skupina 18–69 let
DETAIL BALÍČKU
Reklamní TV balíček
atchoice
Prezentujte nabídku své cílové skupině podle výběru na minimálně 9 TV stanicích.
min. 9 TV stanic
21 600 Kč
Prodejní cílová skupina 18–69 let
DETAIL BALÍČKU
Individuální prodej
GRP
CS 18–69
CS 18–69
1 stanice z balíčku atadults
23 300 Kč
Spotový
prodej
prodej
Cena za 30 vteřin
3 500 Kč
Podobné TV stanice