Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Další souhrn čísel je tu! I v dubnu jsme se věnovali vysoké televizní sledovanosti v důsledku celostátní karantény. Rekordní televizní sledovanost byla především v prvních dvou týdnech celostátní karantény, k nejvyššímu nárůstu došlo u dětí a mladých diváků z tzv. generace Z. Mladí si v karanténě vedle zpravodajství oblíbili především filmové, seriálové a dokumentární stanice. Kromě rekordní sledovanosti jsme se podívali na zoubek také počtu televizí připojených k internetu v Česku. Budete překvapeni, jak toto číslo v posledních letech vzrostlo! No, a nemůžeme zapomenout ani na články, které jsme vydali. Třeba ten o opravdu rekordní sledovanosti nebo komentář naší výkonné ředitelky Michaely Vasilové o investicích do reklamy ve špatných časech. Tak na ně také mrkněte, najdete je i na našem blogu. My doufáme, že nejhorší je za námi a přejeme vám příjemný květen. Vaše Atmedia!

previous arrow
#cislotydne_tyden_18
#cislotydne_tyden_17
#cislotydne_tyden_16
#cislotydne_tyden_15
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Nahoru