Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Květen byl ve znamení postupného uvolňování vládních nařízení. Proto i my se v novém souhrnu ještě jednou ohlédneme za karanténou. Pak už nás ale čekají nová čísla, která jsme pro vás připravili. Tak jdeme na to! Televize hraje u dětí a mladých stále důležitou roli. V karanténě totiž tyto skupiny rostly ze všech nejvíce. O kolik? No, sami se podívejte, budete překvapeni. Doba se zrychluje a to platí i pro televizní reklamu. Klasické 30vteřinové spoty jsou na ústupu a nahrazují je 20vteřinové a kratší. V roce 2019 tvořily už téměř 70 % ze všech odvysílaných spotů. Že jsou Češi jsou národem televizních diváků, to víme dlouho, ale v kterém kraji jsou největší fanoušci? Mrkněte do naší mapy ČR. A co bychom to byli za společnost, kdybychom se nakonec nepochválili. Meziročně jsme totiž zvýšili podíl na sledovanosti už na 4,36 %. Je to díky rostoucí oblibě tematických stanic, především filmovým, dokumentárním, hudebním či dětským. Teď už je ale na čase projet květnová čísla týdne, sundat roušky a nadechnout se léta. Zasloužíte si to!

previous arrow
#Cislo_tydne22
#cislotydne_tyden_21
#cislotydne_tyden_20
#cislotydne_tyden_19
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Nahoru