Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Prázdniny se přehouply do druhé poloviny a děti tak čeká ještě měsíc odpočinku. Ten tráví mimo jiné také u televizní obrazovky, kde sledují své oblíbené pořady denně v průměru hodinu a tři čtvrtě. Češi obecně rádi koukají na televizi. Před obrazovkou sedí déle než před 10 lety, a to navzdory příchodu nových médií. No schválně se podívejte, jak čas u televize roste. V Evropě jsou rekordmany Rumuni. Ti sledují televizi v průměru neuvěřitelných 5 a půl hodiny denně! Kdo ji naopak sleduje nejméně? Na to se podívejte v jednom z našich čísel týdne. Začala Formule 1. Kola nejrychlejších motorsportů se roztočila poprvé 5. července a vy můžete vývoj seriálu sledovat pravidelně na programech Sport 1 a Sport 2. No a závěrem přihodíme ještě jedno číslo. Placenou televizi totiž sleduje v Česku již 50 % domácností. Je to poprvé, co se příjem přes placené platformy vyrovnal pozemnímu vysílání. Lidé si zvykli mít pod palcem na svém ovladači širokou nabídku televizních stanic, kterou nabízí právě placení operátoři. Jsme rádi, že sledujte i naše stanice, tak pěkný zbytek léta a dávejte na sebe pozor! Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_31
#cislotydne_tyden_30
#cislotydne_tyden_29
#cislotydne_tyden_28
#cislotydne_tyden_27
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…

Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“

Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…
Nahoru