Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Děti se rozeběhly do škol a jejich rodiče si zvykají na poprázdninový režim. I tak si ale najdou dostatek času na odpočinek u televize. Mladí rodiče s dětmi totiž tráví u televize téměř 3 hodiny denně. Ovšem bezdětní mileniálové televizi také sledují! Denně si ji zapne téměř 60 % z nich a týdně již valná většina.

V srpnu jsme se také věnovali tomu, co Češi v televizi sledují. Nejen, že jsme o tom vydali článek, ale také jsme se nejsledovanějším žánrům věnovali v číslu týdne. Jaké vedou? Podívejte se.

No a na závěr pochvala. Jenže tentokrát to nebude jen tak obyčejné poplácání. My jsme totiž v červenci poprvé v historii překonali 5% hranici podílu na sledovanosti! A nechceme samozřejmě nic naznačovat, ale prozradíme, že v srpnu jsme v krasojízdě pokračovali. O tom ale až příště. Tak vám přejeme poklidný návrat z chat, moří a karantén a nezapomeňte mít roušky vždy při ruce.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_35
#cislotydne_tyden_34
#cislotydne_tyden_33
#cislotydne_tyden_32
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Nahoru