Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Naše mediální zastupitelství bude i v příštím roce pokračovat ve stávající obchodní nabídce, která zahrnuje 4 balíčky tematických TV stanic atmax, atadults, atchoice a atkids, zaměřené na dvě prodejní cílové skupiny. Nově budeme od 1. ledna 2021 prodávat reklamní prostor také na Televizi Seznam a zadavatelům TV reklamy tak umožní oslovit televizní diváky na celkem 28 tematických televizních stanicích. S ohledem na zvýšenou poptávku po reklamním prostoru společnost navýší ceny v průměru o 5 %.

Naši klienti budou i v následujícím roce vybírat ze dvou základních cílových skupin. Na CS 15–69 jsou zaměřeny obchodní balíčky atmax, atadults a atchoice, na CS 4–14 je to pak balíček atkids. „Přehledné rozdělení do jednotlivých obchodních balíčků umožňuje zadavatelům TV reklamy oslovit tu správnou skupinu diváků podle cíle reklamní kampaně. Například s balíčkem atmax zasáhnou velký počet diváků, zatímco s balíčkem atchoice efektivně osloví úzkou cílovou skupinu. Balíček atkids zase umožňuje oslovit rodiče s dětmi,” popisuje Robert Martiška, Sales Director naší společnosti.

Atmedia vychází vstříc rostoucí poptávce po reklamním prostoru

Vzhledem k nárůstu poptávky po reklamním prostoru přistoupíme v příštím roce k navýšení cen. „Neplánujeme zvyšování ceníkových cen, ale z důvodu větší poptávky i rozšíření počtu zastupovaných TV stanic budeme zadavatelům televizní reklamy poskytovat nižší slevy. V průměru tak dojde k navýšení reálných cen o 5 %,” vysvětluje Michaela Vasilová, Managing Director.

Další změnu v obchodní nabídce pro rok 2021 představuje zvýšení minimálního počtu televizních stanic v obchodním balíčku atchoice z 8 na 9, a to díky rozšíření portfolia tematických televizních stanic o Televizi Seznam. V příštím roce společnost umožníme zadavatelům televizní reklamy oslovit diváky 28 tematických televizních stanic, které měsíčně osloví 5,6 milionů diváků ve věku 4+ a jež společně dosahují 5% podílu na sledovanosti v cílové skupině 15–69.

Rozšiřování portfolia tematických televizních stanic je naším dlouhodobým cílem. Budeme se na něj i nadále soustředit, abychom mohli ještě lépe uspokojit neustále rostoucí poptávku po reklamním prostoru,” uvádí Michaela Vasilová.

Zaostřeno na atraktivní cílové skupiny diváků

Vedle klasické televizní reklamy nabídneme našim klientům také další reklamní formáty od sponzorských vzkazů po product placement nebo teleshopping. Díky spolupráci se sportovními televizními stanicemi Sport 1, Sport 2 a Eurosport 1 navíc klientům nabízíme exkluzivní příležitost oslovit diváky největších sportovních událostí světa jako je Formule 1, cyklistické závody Giro´d Italia, Tour de France a La Vuelta či tenisový grandslam, motoristické závody 24 hodin Le Mans a také největší sportovní svátek – Letní olympijské hry v Tokiu. „Zadavatelům TV reklamy nabízíme zajímavou možnost oslovit atraktivní cílové skupiny diváků, například mladé muže s vysokým socioekonomickým statusem. Podle výzkumu MML–TGI totiž víme, že diváci tematických televizních stanic mají vyšší příjmy, více utrácejí a neváhají si připlatit za kvalitu,” doplňuje Robert Martiška.

Prohlédněte si naši obchodní nabídku pro rok 2021 zde!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Nahoru