Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

V minulých týdnech jsme na webu Marketing & Media publikovali třídílný seriál o vývoji televize za posledních 10 let. V prvním díle jsme zmapovali nárůst počtu TV stanic a s tím související fragmentaci českého TV trhu. Zásadní změnou, k níž došlo během posledních 10 let na české televizním trhu, je totiž mnohem širší výběr TV stanic, které mohou čeští televizní diváci sledovat.

Ve druhém díle našeho seriálu jsme se zaměřili na televizní sledovanost. Přibližujeme v něm, jak televizi sledují mladší věkové skupiny v porovnání s obdobím před 10 lety i jak se za tu dobu proměnilo chování televizních diváků.

Třetí, poslední díl, se věnuje investicím do TV reklamy a význam televize z hlediska budování značky. Společnosti dnes využívají televizní reklamu pro dlouhodobé budování značky, přičemž v posledních letech výrazně narůstá zájem ze strany e-commerce společností. Nastíníme také budoucí vývoj televize, která bude čelit řadě výzev – vlastní VOD služby a zavedení tzv. adresné reklamy.

My vám teď přinášíme všechny tři díly najednou, pěkně pohromadě.

1. díl – Nárůst počtu stanic a fragmentace českého TV trhu

2. díl – Sledovanost a trendy v chování televizních diváků

3. díl – Investice do TV reklamy a význam televize z hlediska budování značky


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Nahoru