Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Únor byl pro někoho možná tak trochu suchý, ale rozhodně nebyl suchý na informace o televizním trhu. První letošní Grand Slam nakonec v pořádku proběhl a nenechalo si ho na stanici Eurosport 1 ujít 367 tisíc diváků, kteří sledovali, jak si z něj devátou trofej odnesl Novak Djoković a podruhé zvítězila v Austrálii Naomi Ósakaová.

Televizní sledovanost byla loni takzvaně „v topu“ a téměř každý měsíc byla meziročně vyšší. Tento trend trvá i letos, o tom si ale povíme třeba příště. Kromě klasických čísel týdne jsme vydali také článek o nárůstu sledovanosti v ostatních zemích regionu. Najdete ho tady, tak na něj nezapomeňte!

Zatímco někteří od svých předsevzetí pomalu upouští, nebo již lockdownově rezignovali (na tom není nic špatného!), my si alespoň ta pracovní ještě ponechali. Chtěli jsme totiž letos držet náš podíl na sledovanosti nad 5 %, a zatím se nám to daří. Leden i únor tak hlásí odškrtnuto!

Přejeme vám, abyste současnou situaci přežili hlavně ve zdraví, předsevzetí počkají. Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_08
#cislotydne_tyden_07
#cislotydne_tyden_06
#cislotydne_tyden_05
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru