Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Říjen je měsíc, kdy je televizní sezona již v plném proudu a sledovanost nezadržitelně míří k vrcholu roku – Vánocům. Ani my jsme v říjnu nezaháleli a představili jsme obchodní nabídku na příští rok. Najdete ji zde, tak mrkněte, ať vám nic neuteče. A co by to bylo za nový měsíc, kdybychom se alespoň trošku neohlédli za tím uplynulým.

Televizní sledovanost je také letos vyšší než v předkrizovém roce 2019 a roste napříč téměř všemi věkovými skupinami diváků.

Cyklistika je v poslední dobou mezi Čechy fenoménem. Projevuje se to také na popularitě cyklistických závodů na Eurosport 1, které oslovují pravidelně až 300 tisíc českých fanoušků.

Poslední kvartál tohoto roku jsme začali opět 5% podílem na sledovanosti a TV stanice z našeho portfolia oslovily v říjnu 5,6 milionu televizních diváků v cílové skupině 4+.

Podzim zaútočil naplno, tak si ho zpříjemněte některou z našich tematických stanic. Filmové večery jsou teď totiž dlouhé.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_43
#cislotydne_tyden_42
#cislotydne_tyden_41
#cislotydne_tyden_40
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Nahoru