Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Také letos nabízíme zadavatelům televizní reklamy speciální partnerství Zimních olympijských her v Pekingu 2022 na Eurosport 1, které budou tradičně patřit k nejsledovanějším sportovním událostem tohoto roku. Stejně jako v loňském roce tak v průběhu letošních olympijských her vyčleníme televizní stanici Eurosport 1 z obchodních balíčků atmax, atadults a atchoice a nabídneme inzerentům exkluzivně hned několik reklamních formátů – od sponzorských vzkazů přes reklamní spoty s garantovanou pozicí po standardní televizní spoty.

Přinášíme zadavatelům televizní reklamy unikátní příležitost spojit svou značku s největší sportovní událostí roku a oslovit statisíce televizních diváků Eurosport 1. „Řada z nich navíc patří k atraktivním cílovým skupinám diváků, jako jsou muži v produktivním věku z vysokopříjmových skupin AB,“ popisuje hlavní benefity inzerce na televizní stanici Eurosport 1 během olympijských her Michaela Suráková, Managing Director naší společnosti.

Podobně jako v minulém roce, tak i letos v průběhu letošních olympijských her vyčleňujeme televizní stanici Eurosport 1 z obchodních balíčků atmax, atadults a atchoice. „Olympiáda patří k nejsledovanějším sportovním eventům na Eurosport 1 a současně k největším sportovním značkám světa. Z těchto důvodů nabízíme klientům reklamní prostor v průběhu olympijských her za vyšší cenu,“ vysvětluje Michaela Suráková.

Zadavatelům televizní reklamy nabízíme v období Zimních olympijských her v Pekingu několik reklamních formátů – od sponzorských vzkazů přes reklamní spoty s garantovanou pozicí po standardní televizní spoty. Svou značku mohou klienti prezentovat divákům Eurosport 1 od slavnostního zahájení olympijských her až po jejich ukončení. Vzhledem k výraznému časovému posunu také výjimečně otevíráme reklamní prostor na televizní stanici Eurosport 1 v nočních hodinách.

Zimní olympijské hry se konají v Pekingu od 4. do 20. února a televizní stanice Eurosport 1 v jejich průběhu nabídne televizním divákům 200 hodin přímých přenosů, jež budou vysílány od jedné hodiny v noci do půl páté odpoledne. V odpoledních a večerních časech je nahradí sestřihy nejlepších sportovních okamžiků z daného dne. Ze všech sportovních disciplín věnuje Eurosport 1 speciální pozornost především alpskému lyžování, biatlonu, běhu na lyžích, skocích na lyžích, lednímu hokeji a krasobruslení.

V letošním roce budeme nabízet speciální partnerství také s dalšími sportovními událostmi na Eurosport 1, jakými jsou například grandslamové turnaje Roland Garros a US Open, cyklistické závody Giro d’Italia, Tour de France a La Vuelta či 24 hodin Le Mans. Řada z nich je přitom na Eurosport 1 vysílána exkluzivně (Giro d’Italia, La Vuelta, US Open, 24 hodin Le Mans).


[1] ATO – Nielsen Admosphere, Živě + TS0–3, 2020–2021, výpočet: 03. 01. 2022, Share, CS 15–69, v roce 2020 Atmedia + AMC Networks, v roce 2021 Atmedia + AMC Networks + Seznam.cz TV

[2] ATO – Nielsen Admosphere, Živě + TS0–3, 2021, výpočet: 03. 01. 2022, Reach 000, Reach, CS 4+, Atmedia + AMC Networks + Seznam.cz TV


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Nahoru