CANAL+ Action vtrhla na český televizní trh teprve vloni, ale od té doby si už stihla vybudovat široké publikum věrných diváků. Ti vedle akčních filmů a seriálů sledují na TV stanici také exkluzivní tituly, které jiné kanály ani streamovací služby nenabízí. Cílem CANAL+ Action je zkrátka poskytnout divákům tu nejlepší akci a napětí prostřednictvím kvalitního obsahu. Tam, kde ostatní končí, akce na CANAL+ Action začíná!
Klíčové parametry
filmová / seriálová
TV stanice
382 000
oslovených diváků
ve věku 18–69
za měsíc
ve věku 18–69
za měsíc
107 %
afinita diváků
ve věku 35–59 let
ve věku 35–59 let
CZ / SK
dostupnost
reklamy
reklamy
měřená
TV stanice
ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, březen–prosinec 2023, Reach 000, Afinita (k CS 18–69), Profil
Diváci stanice
Diváci tematických stanic Atmedia v porovnání s diváky ostatních televizních stanic o
13 %častěji utrácejí nad 300 Kč měsíčně za loterie a sázkové hry
11 %více nakupují pánské přípravky po holení
11 %více nakupují pivo
4 %více nakupují energetické, sportovní a funkční nápoje
Zdroj: MML–TGI, 1.–2. čtvrtletí 2023
Vybrané pořady TV stanice
John Wick: Kapitola 4
Caught
Světová válka Z
CANAL+ Action v balíčcích služeb
Balíčky vám pomohou rychle a snadno vybrat skupiny kanálů dle vašeho cílení.
Reklamní TV balíček
atmax
Upoutejte svými produkty či službami diváky na 25 měřených TV stanicích, oslovte celou rodinu.
25 TV stanic
18 300 Kč
Prodejní cílová skupina 18–69 let
DETAIL BALÍČKU
Reklamní TV balíček
atadults
Nabídněte své produkty a služby hlavně dospělým divákům na 23 TV stanicích s různým zaměřením.
23 TV stanic
19 200 Kč
Prodejní cílová skupina 18–69 let
DETAIL BALÍČKU
Reklamní TV balíček
atchoice
Prezentujte nabídku své cílové skupině podle výběru na minimálně 9 TV stanicích.
min. 9 TV stanic
21 600 Kč
Prodejní cílová skupina 18–69 let
DETAIL BALÍČKU
Individuální prodej
GRP
CS 18–69
CS 18–69
1 stanice z balíčku atadults
23 300 Kč
Spotový
prodej
prodej
Cena za 30 vteřin
4 500 Kč
Podobné TV stanice