Březen – k televizi vlezem, duben – ještě tam budem. Alespoň tak by se dala parafrázovat známá pranostika podle výsledků sledovanosti našich televizních stanic. V obou měsících se nám totiž nebývale dařilo. Zatímco v březnu jsme 6% hranici podílu na sledovanosti pouze „lízli“, v dubnu už jsme ji suverénně, s 6,5% podílem na sledovanosti, přeskočili.
Duben byl také ve znamení aktuálních výsledků našeho atmedia indexu. V něm se ptáme přímo diváků na to, jak hodnotí televizní stanice na českém trhu, kolik z nich sleduje placenou televizi nebo jaké VOD služby si aktuálně předplácí. V dubnu jsme se věnovali především části s televizními stanicemi. Které kanály u diváků vedou, a jak se index od roku 2020 vyvíjí? Mrkněte na výsledky!
Teď už ale k číslům týdne. Víte, kolik diváků ve věku 25–34 let si denně v průměru zapne televizi, kolik času u ní tráví a jak do toho promlouvají děti? A jak jsou na tom se sledovaností Maďaři? Odpovědi najdete tradičně ve slidech níže.