Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Někdo to nazývá okurkovou sezonou, my sezonou tematických stanic! V Česku se totiž naplno rozjelo televizní léto. Období, kdy se diváci přesouvají na filmové, seriálové nebo dokumentární stanice a Atmedia si z koláče sledovanosti každoročně ukousne ještě větší sousto než obvykle.

Právě dokumentární stanice jsou divácky velmi oblíbené, a to nejen v letních měsících. Z celkového času, který Češi tráví sledováním televize, připadají na dokumentární pořady 4 %. Na co se Češi nejčastěji dívají? Mrkněte do našeho článku.

Více stanic, více diváků. To je rovnice, která dlouhodobě funguje na českém trhu placených TV stanic, a proto jsme tak nazvali naši prezentaci na letošní konferenci Digimedia. Michaela Suráková v ní představila nejnovější trendy v placeném a terestrickém vysílání. Pusťte si záznam z konference nebo si projděte přímo naši prezentaci.

A jaká čísla jsme vám představili v průběhu června? Třeba, že většina diváků z tzv. stříbrné generace si denně zapne televizi. Mimo jiné sledují sportovní události, kterých je přes léto nespočet a my jsme rádi, že ty důležité jim můžeme zprostředkovat. Roland Garros si na TV stanici Eurosport 1 zapnulo téměř 600 tisíc fanoušků tenisu, La Vueltu téměř 200 tisíc nadšenců cyklistiky. Co přinese červenec? Třeba Tour de France nebo pokračování šampionátu Formule 1. Léto zkrátka tematickým stanicím fandí!

previous arrow
#cislotydne_25
#cislotydne_24
#cislotydne_23
#cislotydne_22
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru