Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Naše mediální zastupitelství tematických televizních stanic nabízí zadavatelům televizní reklamy exkluzivní partnerství Letních olympijských her v Tokiu na Eurosport 1. Klienti mohou vybírat z několika reklamních formátů od sponzorských vzkazů přes reklamní spoty s garantovanou pozicí po standardní reklamní spoty. Vzhledem k exkluzivitě sportovní události vyčleňujeme pro toto období Eurosport 1 z obchodních balíčků.

Letní olympijské hry v Tokiu jsou největší sportovní událostí tohoto roku a věřím, že budou patřit k vůbec nejsledovanějším programům na Eurosport 1. Vzhledem k exkluzivitě tohoto sportovního eventu budeme nabízet klientům reklamní prostor za vyšší cenu,“ předesílá Michaela Vasilová, Managing Director v naší společnosti. Z tohoto důvodu naše mediální zastupitelství v období letní olympiády vyčleňuje televizní stanici Eurosport 1 z obchodních balíčků atmax, atadults a atchoice.

Zadavatelům televizní reklamy nabízíme v období Letních olympijských her v Tokiu sponzorské vzkazy, reklamní spoty s garantovanou pozicí a také standardní reklamní spoty. „Našim partnerům nabízíme také exkluzivní partnerství Letních olympijských her v Tokiu. Klienti mohou spojit svou značku s celou letní olympiádou, mohou se ovšem stát také partnerem například pouze jednoho konkrétního olympijského dne,“ přibližuje Michaela Vasilová.

Letní olympijské hry v Tokiu bude televizní stanice Eurosport 1 vysílat po celou dobu konání tohoto největšího sportovního svátku roku, tedy od 23. července do 8. srpna. Sportovní fanoušci budou moci na této televizní stanici sledovat téměř 250 hodin živých přenosů, jež budou vysílány od jedné hodiny v noci do půl páté odpoledne, ve večerních hodinách je vystřídají reprízy. V 16.30 a také ve 20.30 pak nabídne Eurosport 1 sestřihy nejlepších sportovních okamžiků z daného dne.

Eurosport 1 přinese divákům všechny sportovní disciplíny z letní olympiády. Soustředit se chce především na tenis a cyklistiku, na své si ale přijdou také fanoušci dalších disciplín od plavání a veslování přes fotbal a volejbal až po atletiku a gymnastiku.

Letní olympijské hry patří podle výsledků ze zahraničních trhů k nejsledovanějším sportovním událostem na Eurosport 1. Oblíbené jsou mezi muži i ženami, poměr diváků je 60 % ke 40 %. „Letní olympijské hry v Tokiu přináší zadavatelům reklamy příležitost spojit značku se světovým sportem a oslovit atraktivní cílové skupiny diváků. Reklamní kampaně na Eurosport 1 mají vysokou afinitu především mezi muži v produktivním věku, s vyššími příjmy a z větších měst,“ doplňuje Michaela Vasilová.


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Nahoru