Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Naše mediální zastupitelství tematických televizních stanic nabízí zadavatelům televizní reklamy exkluzivní partnerství Letních olympijských her v Tokiu na Eurosport 1. Klienti mohou vybírat z několika reklamních formátů od sponzorských vzkazů přes reklamní spoty s garantovanou pozicí po standardní reklamní spoty. Vzhledem k exkluzivitě sportovní události vyčleňujeme pro toto období Eurosport 1 z obchodních balíčků.

Letní olympijské hry v Tokiu jsou největší sportovní událostí tohoto roku a věřím, že budou patřit k vůbec nejsledovanějším programům na Eurosport 1. Vzhledem k exkluzivitě tohoto sportovního eventu budeme nabízet klientům reklamní prostor za vyšší cenu,“ předesílá Michaela Vasilová, Managing Director v naší společnosti. Z tohoto důvodu naše mediální zastupitelství v období letní olympiády vyčleňuje televizní stanici Eurosport 1 z obchodních balíčků atmax, atadults a atchoice.

Zadavatelům televizní reklamy nabízíme v období Letních olympijských her v Tokiu sponzorské vzkazy, reklamní spoty s garantovanou pozicí a také standardní reklamní spoty. „Našim partnerům nabízíme také exkluzivní partnerství Letních olympijských her v Tokiu. Klienti mohou spojit svou značku s celou letní olympiádou, mohou se ovšem stát také partnerem například pouze jednoho konkrétního olympijského dne,“ přibližuje Michaela Vasilová.

Letní olympijské hry v Tokiu bude televizní stanice Eurosport 1 vysílat po celou dobu konání tohoto největšího sportovního svátku roku, tedy od 23. července do 8. srpna. Sportovní fanoušci budou moci na této televizní stanici sledovat téměř 250 hodin živých přenosů, jež budou vysílány od jedné hodiny v noci do půl páté odpoledne, ve večerních hodinách je vystřídají reprízy. V 16.30 a také ve 20.30 pak nabídne Eurosport 1 sestřihy nejlepších sportovních okamžiků z daného dne.

Eurosport 1 přinese divákům všechny sportovní disciplíny z letní olympiády. Soustředit se chce především na tenis a cyklistiku, na své si ale přijdou také fanoušci dalších disciplín od plavání a veslování přes fotbal a volejbal až po atletiku a gymnastiku.

Letní olympijské hry patří podle výsledků ze zahraničních trhů k nejsledovanějším sportovním událostem na Eurosport 1. Oblíbené jsou mezi muži i ženami, poměr diváků je 60 % ke 40 %. „Letní olympijské hry v Tokiu přináší zadavatelům reklamy příležitost spojit značku se světovým sportem a oslovit atraktivní cílové skupiny diváků. Reklamní kampaně na Eurosport 1 mají vysokou afinitu především mezi muži v produktivním věku, s vyššími příjmy a z větších měst,“ doplňuje Michaela Vasilová.


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru