Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

V souvislosti s aktuálním děním na Ukrajině se vedení mediálního zastupitelství Atmedia, které na našem trhu zastupuje téměř 30 tematických televizních stanic, rozhodlo uvolnit mediální prostor na vybraných kanálech pro TV kampaň na podporu Ukrajiny. „Situace na Ukrajině nám není lhostejná, a tímto krokem bychom rádi vyjádřili solidaritu s jejími obyvateli a současně odsoudili ruskou invazi na území suverénního státu,“ vysvětluje Michaela Suráková, Managing Director ve společnosti Atmedia.

Televizní kampaň Pomáháme Ukrajině vznikla pod záštitou AKA (Asociace komunikačních agentur) a ASMEA (Asociace mediálních agentur). Jejím hlavním cílem je podpořit projekt rozcestníku pomoci Stojimezaukrajinou.cz, kde mohou lidé pomáhat Ukrajině různými způsoby – od zaslání finančního příspěvku přes přispění do sbírek pomoci po nabídku ubytování ukrajinským uprchlíkům. „Kontaktovali jsme zástupce iniciačních agentur s nabídkou připojení se k této kampani a v souvislosti s tím jsme se rozhodli ve prospěch tohoto spotu otevřít mediální prostor na 14 tematických stanicích, které mediálně zastupujeme,” přibližuje Michaela Suráková. Od 8. 3. tak kampaň poběží na kanálech AMC, CS Film, CS History, CS Mystery, Film+, FilmBox, JOJ Cinema, JOJ Family, Rebel, Relax, Spektrum, Sport 1, Sport 2 a TV Paprika.

V průběhu března bude na zmíněných stanicích odvysíláno celkem 1615 spotů. „Předpokládáme, že toto číslo ještě vzroste, neboť očekáváme zapojení dalších TV stanic z našeho portfolia,” dodává Michaela Suráková.


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Nahoru