Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Každý týden roku 2020 jsme vám přinášeli informace a zajímavosti z českého televizního trhu. V jednoduchých infografikách jsme se věnovali různým tématům od televizní sledovanosti přes tematické stanice až po divácké návyky. Kolik dětí sleduje pravidelně televizi, ve kterém kraji jsou největší televizní fanoušci, kolik času tráví sledováním televize generace Z nebo jak jsou na tom Češi s odloženou sledovaností v porovnání s Evropou? To a mnohem více najdete v archivu našich čísel týdne pro rok 2020.

previous arrow
#cislotydne_tyden_52
#cislotydne_tyden_51
#cislotydne_tyden_50
#cislotydne_tyden_49
#cislotydne_tyden_48
#cislotydne_tyden_47
#cislotydne_tyden_46
#cislotydne_tyden_45
#cislotydne_tyden_44
#cislotydne_tyden_43
#cislotydne_tyden_42
#cislotydne_tyden_41
#cislotydne_tyden_40
#cislotydne_tyden_39
#cislotydne_tyden_38
#cislotydne_tyden_37
#cislotydne_tyden_36
#cislotydne_tyden_35
#cislotydne_tyden_34
#cislotydne_tyden_33
#cislotydne_tyden_32
#cislotydne_tyden_31
#cislotydne_tyden_30
#cislotydne_tyden_29
#cislotydne_tyden_28
#cislotydne_tyden_27
#cislotydne_tyden_26
#cislotydne_tyden_25
#cislotydne_tyden_24
#cislotydne_tyden_23b
#Cislo_tydne22
#cislotydne_tyden_21
#cislotydne_tyden_20
#cislotydne_tyden_19
#cislotydne_tyden_18
#cislotydne_tyden_17
#cislotydne_tyden_16
#cislotydne_tyden_15
#cislotydne_tyden_14
#cislotydne_tyden_13
#cislotydne_tyden_12
#cislotydne_tyden_11
#cislotydne_tyden_10
#cislotydne_tyden_09
#cislotydne_tyden_08
#cislotydne_tyden_07
#cislotydne_tyden_06
#cislotydne_tyden_05
#cislotydne_tyden_04
#cislotydne_tyden_03
#cislotydne_tyden_02
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru