Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Březen, k televizi vlezem. Tak by se dala upravit známá pranostika, protože televizní sledovanost i v březnu lámala rekordy. Také nám se dařilo. Opět jsme překonali 5% hranici podílu na sledovanosti a jsme rádi, že se tematické stanice těší stále větší oblibě.

Nejen v Česku je sledovanost na vysoké úrovni. V loňském „lockdownovém“ roce rostla televizní sledovanost také v ostatních zemích regionu. Třeba takoví Maďaři sledovali televizi v průměru téměř 5 hodin denně. Kromě času u obrazovky je důležitý také divácký zásah. Víte vlastně, kolik Čechů sleduje denně televizi? To budete koukat!

Role tematických stanic je stále větší. Jak se rozšiřuje nabídka placené televize, domácnosti přijímají stále více televizních stanic. Až třetina českých domácností jich přijímá více než 51.

Letošní sezona Formule 1 se prvním závodem v Bahrajnu rozjela velkolepě. Přímé přenosy můžete sledovat pravidelně na stanici Sport 1 a připojit se tak k dalším 5 % diváků, kteří si po nedělním obědě rádi odpočinou sledováním nablýskaných supersportů.

Duben, ještě tam budem…? Byli bychom samozřejmě rádi, ale pokud to už situace dovolí, vyrazte s přáteli ven. Třeba na pivo, kávu nebo na kolo. Už je to fakt potřeba. Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_13
#cislotydne_tyden_12
#cislotydne_tyden_11
#cislotydne_tyden_10
#cislotydne_tyden_09
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru