Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Březen jsme proletěli především na vlně nových výsledků atmedia index. Tentokrát jsme prezentovali data o placené televizi v Česku a nově také na Slovensku. Náš unikátní výzkum jsme totiž rozšířili o informace od našich nejbližších sousedů. A jak na tom placená televize je? Dobře! Zatímco v České republice využívalo ve druhém pololetí loňského roku placenou televizi 57 % diváků ve věku 15–69 let, na Slovensku to bylo dokonce 95 %.

Teď už ale k tomu, jaká čísla jsme si pro vás v březnu připravili:

  • Je na co se dívat! Film, seriál, dokument, nebo reality show? Třetina českých televizních domácností si může program vybírat z více než 51 stanic.
  • Někdo chce v televizi koukat na fotbal, někdo na krimi seriál. A co teď? Třetinu televizních domácností to trápit nemusí, má doma totiž dvě a někdy i více televizí. A jak to máte vy?
  • Že na televizi „nikdo nekouká“? Denně si zapne televizi 6 milionů diváků nad 15 let, to je 71 % televizní populace. Měsíčně je to dokonce 95 %! Patříte mezi ně?
  • V únoru jsme byli opět nad 5 procenty! Navíc od března máme v portfoliu hned dvě nové TV stanice. Filmovou a seriálovou CANAL+ Action a volně šířenou Spektrum Home. Jaká bude sledovanost? Stay tuned!

previous arrow
#cislotydne_13
#cislotydne_12
#cislotydne_11
#cislotydne_10
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Nahoru