Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Letošní rok je na sportovní události opravdu bohatý. Tenisové grand slamy na Eurosport 1 jsou v plném proudu, cyklisté zrovna projíždí Francií a všichni upínají pozornost na Olympijské hry v Tokiu, které nás co nevidět čekají. Ať už sportujete sami, nebo provozujete v Česku velmi oblíbený gaučink, prostě tomu v létě neuniknete. Zájem o sport se tak projevil i na televizním zásahu velkých sportovních událostí.

Tenisový Roland Garros, kde excelovala česká tenistka Barbora Krejčíková, přilákal téměř 600 tisíc diváků. Giro d’Italia pak oslovilo téměř 250 tisíc fanoušků silniční cyklistiky.

Smykem jsme ale zajeli také do jiné, nesportovní oblasti. Dětská sledovanost je často téma, které víří vody různých názorů. Kolik dětí usedá pravidelně k televizní obrazovce? My jsme se na to podívali!

A kde jsou největší (nejen sportovní) fanoušci televize? No přece v ************ kraji! Nápovědu hledejte níže 😉

V prvním pololetí se nám dařilo držet každý měsíc podíl na sledovanosti nad 5 %. Také díky tomu můžeme vyhovět vysoké poptávce zadavatelů po televizní reklamě, která od loňského podzimu stále roste.

Užijte si červenec a nezapomeňte překonávat také ty prázdninové rekordy. Třeba v délce spánku, nebo skoku na pivo.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_26
#cislotydne_tyden_25
#cislotydne_tyden_24
#cislotydne_tyden_23
#cislotydne_tyden_22
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru