Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Léto rozpoutalo demoverzi pekla, a tak se určitě těšíte, až se zchladíte někde u vody nebo naopak ve vysokohorském vzduchu. Ještě než si i my vlezeme do chladícího boxu, máme pro vás tradiční souhrn toho, co se u nás událo.

Zkraje června jsme se zúčastnili mezinárodní konference EGTA v Bruselu, kde se diskutovala budoucnost televize. Třeba v CANAL+ sází nejen na placené služby na vyžádání, vlastní tvorbu, prémiový obsah a sport, ale spustili také lineární kanály zaměřené na děti, staré filmy a dokumenty. A to vše pod jednou značkou. Je to cesta, kterou se vydávají všichni velcí hráči, a je to dobře.

Odprezentovali jsme nejnovější výsledky z našeho Atmedia indexu, tak si je nezapomeňte prohlédnout. Budete koukat, kolik Češi platí za televizi. A aby vám bylo ještě tepleji, připravili jsme nový formát infografik, ve kterém budeme prezentovat zajímavá čísla z výsledků Atmedia indexu. Vždy čerstvé, vždy hot – to jsou nové HOT NUMBERS.

No, a teď už klasika. Čísla týdne na stříbrném podnose:

  • Na českém trhu v současnosti působí 25 měřených TV stanic, které mohou diváci sledovat pouze u některého z operátorů placené televize. V loňském roce dosáhly na 3,6% share a jejich obliba neustále roste.
  • Přesně na přelomu letošního května a června se konal další ročník tenisového French Open. Cestu vítězného Rafaela Nadala si nenechalo ujít 375 tisíc českých fanoušků na Eurosport 1. Ty už tam ale jistě sledují právě probíhající Wimbledon. Kdo vyhraje letos?
  • Kdo sleduje televizi více, ženy nebo muži? Máme jasno! A moc dobře taky víme, že k TV usedá denně přes 600 tisíc dětí do 14 let. Televize je zkrátka stále baví.

Tak ať nafouknete matračku na jeden zátah, zvládnete dlouhé přelety i přejezdy, a vaše děti ať mají vždy dostatek obsahu v nabitých tabletech.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_26
#cislotydne_25
#cislotydne_24
#cislotydne_23
#cislotydne_22
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru