Někdo to nazývá okurkovou sezonou, my sezonou tematických stanic! V Česku se totiž naplno rozjelo televizní léto. Období, kdy se diváci přesouvají na filmové, seriálové nebo dokumentární stanice a Atmedia si z koláče sledovanosti každoročně ukousne ještě větší sousto než obvykle.
Právě dokumentární stanice jsou divácky velmi oblíbené, a to nejen v letních měsících. Z celkového času, který Češi tráví sledováním televize, připadají na dokumentární pořady 4 %. Na co se Češi nejčastěji dívají? Mrkněte do našeho článku.
Více stanic, více diváků. To je rovnice, která dlouhodobě funguje na českém trhu placených TV stanic, a proto jsme tak nazvali naši prezentaci na letošní konferenci Digimedia. Michaela Suráková v ní představila nejnovější trendy v placeném a terestrickém vysílání. Pusťte si záznam z konference nebo si projděte přímo naši prezentaci.
A jaká čísla jsme vám představili v průběhu června? Třeba, že většina diváků z tzv. stříbrné generace si denně zapne televizi. Mimo jiné sledují sportovní události, kterých je přes léto nespočet a my jsme rádi, že ty důležité jim můžeme zprostředkovat. Roland Garros si na TV stanici Eurosport 1 zapnulo téměř 600 tisíc fanoušků tenisu, La Vueltu téměř 200 tisíc nadšenců cyklistiky. Co přinese červenec? Třeba Tour de France nebo pokračování šampionátu Formule 1. Léto zkrátka tematickým stanicím fandí!