Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Někdo to nazývá okurkovou sezonou, my sezonou tematických stanic! V Česku se totiž naplno rozjelo televizní léto. Období, kdy se diváci přesouvají na filmové, seriálové nebo dokumentární stanice a Atmedia si z koláče sledovanosti každoročně ukousne ještě větší sousto než obvykle.

Právě dokumentární stanice jsou divácky velmi oblíbené, a to nejen v letních měsících. Z celkového času, který Češi tráví sledováním televize, připadají na dokumentární pořady 4 %. Na co se Češi nejčastěji dívají? Mrkněte do našeho článku.

Více stanic, více diváků. To je rovnice, která dlouhodobě funguje na českém trhu placených TV stanic, a proto jsme tak nazvali naši prezentaci na letošní konferenci Digimedia. Michaela Suráková v ní představila nejnovější trendy v placeném a terestrickém vysílání. Pusťte si záznam z konference nebo si projděte přímo naši prezentaci.

A jaká čísla jsme vám představili v průběhu června? Třeba, že většina diváků z tzv. stříbrné generace si denně zapne televizi. Mimo jiné sledují sportovní události, kterých je přes léto nespočet a my jsme rádi, že ty důležité jim můžeme zprostředkovat. Roland Garros si na TV stanici Eurosport 1 zapnulo téměř 600 tisíc fanoušků tenisu, La Vueltu téměř 200 tisíc nadšenců cyklistiky. Co přinese červenec? Třeba Tour de France nebo pokračování šampionátu Formule 1. Léto zkrátka tematickým stanicím fandí!

previous arrow
#cislotydne_25
#cislotydne_24
#cislotydne_23
#cislotydne_22
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Nahoru