Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Tak! Všechny sady medailí jsou rozdány a čeští sportovci jich posbírali v Tokiu rekordní počet. Ostatně to jste mohli sami naživo vidět, třeba v nepřetržitých přenosech kanálů Eurosport. Naši červencovou sadu čísel týdne vám servírujeme právě teď. A je taky rekordní!

Televizní sledovanost je stále vysoká a dokonce se drží nad předkrizovými hodnotami roku 2019. V roce 2020 ovšem lámala rekordy napříč celou Evropou. Napsali jsme o tom článek.

Televizní obrazovka je stále jedním z hlavních zdrojů informací a zábavy pro celou rodinu. Dnešní mileniálové tráví u obrazovky v průměru přes dvě hodiny denně, ovšem pokud si pořídí děti, průměrný čas ještě vzroste. Na kolik? Mrkněte sami.

5,3 %. Share. Jasný, už je to trošku tradice, ale nám se na to pořád dobře kouká. Za první pololetí letošního roku jsme se každý měsíc dostali nad 5% hranici. Druhá půlka roku je před námi a my to bereme jako výzvu. Tak si taky nějakou dejte. Třeba nezbláznit se a užívat si nejbližších. To přeci stačí.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_30
#cislotydne_tyden_29
#cislotydne_tyden_28
#cislotydne_tyden_27
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…

Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“

Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…
Nahoru