Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Rok se zlomil vejpůl a stejně tak letní prázdniny. Přírodní termostat napříč Evropou je stále nastaven na extrémní teploty, a tak jsou všichni u vody, na horách a nebo v klimatizovaných kancelářích. Ti, na které dovolená ještě čeká, se mají na co těšit. Pro ty ostatní jsme připravili aspoň pár zajímavých čísel, která se můžou hodit.

Třeba, že za televizi v Česku neplatí 44% TV diváků. Jaké k tomu mají důvody? Mrkněte na jeden z našich červencových článků. Taky jsme publikovali komentář k vysoké poptávce po televizní reklamě, která i po covidových letech stále trvá a vydali jsme další rozhovor v rámci našich Expert talks. Tentokrát s Martinem Nováčkem z agentury OMD. Ten v něm popisuje, proč e-commerce potřebuje inzerovat v televizi, jak covid změnil mediální chování českých diváků nebo jaký dopad bude mít vysoká míra inflace na spotřebitelské chování a český mediální trh. A než přejdeme na čísla týdne, můžete mrknout taky na poslední výsledky z našeho atmedia indexu. Víme totiž, kolik Čechů využívá placené videotéky a kolik za ně reálně platí.

No, a teď už ta slíbená čísla 😀:

  • Letošní Tour de France je minulostí a trofej pro vítěze bere tentokrát Jonas Vingegaard. Mrkněte, kolik fanoušků na Eurosport 1 si letošní závod užilo.
  • Stále jsme televizní národ! Aspoň jeden televizor má doma totiž 9 z 10 českých domácností, třetina má doma dokonce dva.
  • Zatímco bezdětní mileniálové usednou denně k televizi v 56 % případů, s dětmi toto číslo výrazně roste. Před obrazovku denně usedají v průměru dvě třetiny z nich a sledováním televize tráví 2 hodiny a 45 minut.
  • A v červnu se nám v Atmedia dařilo. Opět jsme překonali hranici 5% podílu na sledovanosti. S létem se tematickým stanicím daří, o tom si povíme ale zase příště!

Užijte si druhou polovinu prázdnin a netrapte klimatizace na max. Jejich čas totiž ještě v dalších letech přijde 🙂

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_30
#cislotydne_29
#cislotydne_28
#cislotydne_27
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru