Rok se zlomil vejpůl a stejně tak letní prázdniny. Přírodní termostat napříč Evropou je stále nastaven na extrémní teploty, a tak jsou všichni u vody, na horách a nebo v klimatizovaných kancelářích. Ti, na které dovolená ještě čeká, se mají na co těšit. Pro ty ostatní jsme připravili aspoň pár zajímavých čísel, která se můžou hodit.
Třeba, že za televizi v Česku neplatí 44% TV diváků. Jaké k tomu mají důvody? Mrkněte na jeden z našich červencových článků. Taky jsme publikovali komentář k vysoké poptávce po televizní reklamě, která i po covidových letech stále trvá a vydali jsme další rozhovor v rámci našich Expert talks. Tentokrát s Martinem Nováčkem z agentury OMD. Ten v něm popisuje, proč e-commerce potřebuje inzerovat v televizi, jak covid změnil mediální chování českých diváků nebo jaký dopad bude mít vysoká míra inflace na spotřebitelské chování a český mediální trh. A než přejdeme na čísla týdne, můžete mrknout taky na poslední výsledky z našeho atmedia indexu. Víme totiž, kolik Čechů využívá placené videotéky a kolik za ně reálně platí.
No, a teď už ta slíbená čísla 😀:
- Letošní Tour de France je minulostí a trofej pro vítěze bere tentokrát Jonas Vingegaard. Mrkněte, kolik fanoušků na Eurosport 1 si letošní závod užilo.
- Stále jsme televizní národ! Aspoň jeden televizor má doma totiž 9 z 10 českých domácností, třetina má doma dokonce dva.
- Zatímco bezdětní mileniálové usednou denně k televizi v 56 % případů, s dětmi toto číslo výrazně roste. Před obrazovku denně usedají v průměru dvě třetiny z nich a sledováním televize tráví 2 hodiny a 45 minut.
- A v červnu se nám v Atmedia dařilo. Opět jsme překonali hranici 5% podílu na sledovanosti. S létem se tematickým stanicím daří, o tom si povíme ale zase příště!
Užijte si druhou polovinu prázdnin a netrapte klimatizace na max. Jejich čas totiž ještě v dalších letech přijde 🙂
Vaše Atmedia