Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

V červenci jsme pokračovali seriálem o tematických TV stanicích. Tentokrát jsme si posvítili na filmové a seriálové TV stanice, které tvoří největší skupinu tematických stanic v Česku. A není divu, že v posledních letech jejich počet narostl, čeští diváci filmy a seriály milují! Především ti mladší ve věku 25–34 let jim věnují 49 % veškerého času před televizní obrazovkou. Na tematických filmových a seriálových stanicích pak oceňují především lokální obsah, což reflektují i velké zahraniční skupiny, které u nás provozují kanály jako FilmBox, FilmBox Stars nebo Canal+ Action.

Proběhnuvší červnová konference Digimedia doznívala ještě v červenci, a to v podobě komentáře v tištěném Marketing & Media, který napsala naše výkonná ředitelka Michaela Suráková. A téma? Streamovací služby versus lineární televizní vysílání.

A co se událo v číslech týdne?

  • Takzvaná stříbrná generace lidí nad 55 let sleduje televizi v průměru 5 hodin denně.
  • Druhé vítězství Jonase Vingegaarda na slavné Tour de France si nenechalo ujít na Eurosport 1 téměř 300 tisíc českých diváků.
  • A opět se nám podařilo dosáhnout na 6% podíl na sledovanosti v dospělé cílovce. Tematické kanály prostě diváky v létě baví ještě více!

previous arrow
#cislotydne_30
#cislotydne_29
#cislotydne_28
#cislotydne_27
#cislotydne_26
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Nahoru