Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Další souhrn čísel je tu! I v dubnu jsme se věnovali vysoké televizní sledovanosti v důsledku celostátní karantény. Rekordní televizní sledovanost byla především v prvních dvou týdnech celostátní karantény, k nejvyššímu nárůstu došlo u dětí a mladých diváků z tzv. generace Z. Mladí si v karanténě vedle zpravodajství oblíbili především filmové, seriálové a dokumentární stanice. Kromě rekordní sledovanosti jsme se podívali na zoubek také počtu televizí připojených k internetu v Česku. Budete překvapeni, jak toto číslo v posledních letech vzrostlo! No, a nemůžeme zapomenout ani na články, které jsme vydali. Třeba ten o opravdu rekordní sledovanosti nebo komentář naší výkonné ředitelky Michaely Vasilové o investicích do reklamy ve špatných časech. Tak na ně také mrkněte, najdete je i na našem blogu. My doufáme, že nejhorší je za námi a přejeme vám příjemný květen. Vaše Atmedia!

previous arrow
#cislotydne_tyden_18
#cislotydne_tyden_17
#cislotydne_tyden_16
#cislotydne_tyden_15
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru