Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Březen – k televizi vlezem, duben – ještě tam budem. Alespoň tak by se dala parafrázovat známá pranostika podle výsledků sledovanosti našich televizních stanic. V obou měsících se nám totiž nebývale dařilo. Zatímco v březnu jsme 6% hranici podílu na sledovanosti pouze „lízli“, v dubnu už jsme ji suverénně, s 6,5% podílem na sledovanosti, přeskočili.

Duben byl také ve znamení aktuálních výsledků našeho atmedia indexu. V něm se ptáme přímo diváků na to, jak hodnotí televizní stanice na českém trhu, kolik z nich sleduje placenou televizi nebo jaké VOD služby si aktuálně předplácí. V dubnu jsme se věnovali především části s televizními stanicemi. Které kanály u diváků vedou, a jak se index od roku 2020 vyvíjí? Mrkněte na výsledky!

Teď už ale k číslům týdne. Víte, kolik diváků ve věku 25–34 let si denně v průměru zapne televizi, kolik času u ní tráví a jak do toho promlouvají děti? A jak jsou na tom se sledovaností Maďaři? Odpovědi najdete tradičně ve slidech níže.

previous arrow
#cislotydne_17
#cislotydne_16
#cislotydne_15
#cislotydne_14
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…

Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“

Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…
Nahoru