Květen byl ve znamení postupného uvolňování vládních nařízení. Proto i my se v novém souhrnu ještě jednou ohlédneme za karanténou. Pak už nás ale čekají nová čísla, která jsme pro vás připravili. Tak jdeme na to! Televize hraje u dětí a mladých stále důležitou roli. V karanténě totiž tyto skupiny rostly ze všech nejvíce. O kolik? No, sami se podívejte, budete překvapeni. Doba se zrychluje a to platí i pro televizní reklamu. Klasické 30vteřinové spoty jsou na ústupu a nahrazují je 20vteřinové a kratší. V roce 2019 tvořily už téměř 70 % ze všech odvysílaných spotů. Že jsou Češi jsou národem televizních diváků, to víme dlouho, ale v kterém kraji jsou největší fanoušci? Mrkněte do naší mapy ČR. A co bychom to byli za společnost, kdybychom se nakonec nepochválili. Meziročně jsme totiž zvýšili podíl na sledovanosti už na 4,36 %. Je to díky rostoucí oblibě tematických stanic, především filmovým, dokumentárním, hudebním či dětským. Teď už je ale na čase projet květnová čísla týdne, sundat roušky a nadechnout se léta. Zasloužíte si to!