Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Nejvhodnějším úborem pro květnovou degustaci na zahrádkách byly bunda a čepice. Teď už se ale blýská na lepší časy a spolu s restauracemi se otevřelo také teplejší počasí. Ještě než vyrazíte ven, přečtěte si náš souhrn čísel týdne za květen.

V životech mileniálů je televize stále důležitá. Týdně si k obrazovce sedne 8 z 10 televizních diváků ve věku 25–34 let. Budete možná překvapeni, kolik času u ni průměrně stráví. Není to rozhodně málo! A pokud mají děti, je to ještě více.

Takzvaná odložená sledovanost neustále roste a letos tvoří již 13 % z celkové televizní sledovanosti. Rostoucí trend může být do určité míry spojen s vyšší televizní sledovaností způsobenou opatřeními proti šíření covid-19, významnější podíl má ovšem nárůst zájmu o IPTV služby, které dovolují uživatelům sledovat pořady zpětně. A ti toho stále častěji využívají.

A co podíl na sledovanosti? My hlásíme, že v pořádku! Od začátku roku jsme totiž nad 5% hranicí.

Slovy jednoho televizního klasika vám přejeme, ať máte v červnu konečně „slunce v duši“. Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_21
#cislotydne_tyden_20
#cislotydne_tyden_19
#cislotydne_tyden_18
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru