Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Nejvhodnějším úborem pro květnovou degustaci na zahrádkách byly bunda a čepice. Teď už se ale blýská na lepší časy a spolu s restauracemi se otevřelo také teplejší počasí. Ještě než vyrazíte ven, přečtěte si náš souhrn čísel týdne za květen.

V životech mileniálů je televize stále důležitá. Týdně si k obrazovce sedne 8 z 10 televizních diváků ve věku 25–34 let. Budete možná překvapeni, kolik času u ni průměrně stráví. Není to rozhodně málo! A pokud mají děti, je to ještě více.

Takzvaná odložená sledovanost neustále roste a letos tvoří již 13 % z celkové televizní sledovanosti. Rostoucí trend může být do určité míry spojen s vyšší televizní sledovaností způsobenou opatřeními proti šíření covid-19, významnější podíl má ovšem nárůst zájmu o IPTV služby, které dovolují uživatelům sledovat pořady zpětně. A ti toho stále častěji využívají.

A co podíl na sledovanosti? My hlásíme, že v pořádku! Od začátku roku jsme totiž nad 5% hranicí.

Slovy jednoho televizního klasika vám přejeme, ať máte v červnu konečně „slunce v duši“. Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_21
#cislotydne_tyden_20
#cislotydne_tyden_19
#cislotydne_tyden_18
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Nahoru