Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Květen je za námi a s ním snad i pylová sezóna. Je načase odložit papírové kapesníky a už bez slz v očích zaostřit na obrazovku. Máme pro vás totiž souhrn toho, co se v poslední době v Atmedia událo. Tak především jsme prezentovali na Digimedia 2022, kde jsme se věnovali tomu, jak se Češi učí platit za obsah. Nejenom za televizi, ale také služby na vyžádání, jako je Netflix nebo HBO Max.

Zeptali jsme se expertů z okolních států, jak vidí budoucnost televize a podívali se blíže na rostoucí popularitu placených tematických TV stanic zařazených do měření sledovanosti. Jo, a taky vlastně vyšel rozhovor s L. Kropf v rámci našich Expert Talks. Dejte si ho, Michaela Suráková si v něm povídá o aktuální situaci na maďarském TV trhu.

A při tom všem jsme vám samozřejmě připravovali pravidelná čísla týdne. Tak rychle na ně 🙂

  • Televizní sledovanost u diváků ve věku 15–69 let, na kterou prodává reklamu většina televizní stanic, je dlouhodobě stabilní. Před televizními obrazovkami tráví v průměru 3,5 hodiny denně.
  • Spoty na pomoc Ukrajině, které jsme vysílali na 14 TV stanicích z našeho portfolia, oslovily za březen a duben přes 2 miliony diváků. Ještě jednou děkujeme všem, že se zúčastnili.
  • Podíl na sledovanosti placených tematických stanic roste. Za 5 let o 107 % a v loňském roce oslovily v průměru 3,5 milionu televizních diváků měsíčně (CS 4+).
  • A dubnový share Atmedia byl 4,9 %, co dodat. Snad jen, že jsme rádi, že se díváte.

Příště se ozveme už z prázdninového července, tak přejeme dobře nastavenou klimatizaci v autě i v kanceláři, ať se tu všichni ve zdraví potkáme 🙂

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_21
#cislotydne_20
#cislotydne_19
#cislotydne_18
Slide
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru