Květen je za námi a s ním snad i pylová sezóna. Je načase odložit papírové kapesníky a už bez slz v očích zaostřit na obrazovku. Máme pro vás totiž souhrn toho, co se v poslední době v Atmedia událo. Tak především jsme prezentovali na Digimedia 2022, kde jsme se věnovali tomu, jak se Češi učí platit za obsah. Nejenom za televizi, ale také služby na vyžádání, jako je Netflix nebo HBO Max.
Zeptali jsme se expertů z okolních států, jak vidí budoucnost televize a podívali se blíže na rostoucí popularitu placených tematických TV stanic zařazených do měření sledovanosti. Jo, a taky vlastně vyšel rozhovor s L. Kropf v rámci našich Expert Talks. Dejte si ho, Michaela Suráková si v něm povídá o aktuální situaci na maďarském TV trhu.
A při tom všem jsme vám samozřejmě připravovali pravidelná čísla týdne. Tak rychle na ně 🙂
- Televizní sledovanost u diváků ve věku 15–69 let, na kterou prodává reklamu většina televizní stanic, je dlouhodobě stabilní. Před televizními obrazovkami tráví v průměru 3,5 hodiny denně.
- Spoty na pomoc Ukrajině, které jsme vysílali na 14 TV stanicích z našeho portfolia, oslovily za březen a duben přes 2 miliony diváků. Ještě jednou děkujeme všem, že se zúčastnili.
- Podíl na sledovanosti placených tematických stanic roste. Za 5 let o 107 % a v loňském roce oslovily v průměru 3,5 milionu televizních diváků měsíčně (CS 4+).
- A dubnový share Atmedia byl 4,9 %, co dodat. Snad jen, že jsme rádi, že se díváte.
Příště se ozveme už z prázdninového července, tak přejeme dobře nastavenou klimatizaci v autě i v kanceláři, ať se tu všichni ve zdraví potkáme 🙂
Vaše Atmedia