Jediný sport, u kterého je minimální riziko zranění, je ten před televizní obrazovkou. A právě na sportovní stanice jsme se v Atmedia podívali zblízka. Konkurence sportovních TV stanic v Česku se totiž zostřuje a boj o vysílací práva připomíná boxerský ring. Není divu, když sportovní eventy dokáží jen na placených kanálech oslovit statisíce diváků v atraktivních cílovkách.
Kolik Čechů a Slováků využívá Netflix, Voyo nebo HBO Max? A kolik za ně měsíčně utratí?My to víme! Již od roku 2020 totiž sledujeme vývoj placených videoték v Česku a nově také na Slovensku. Mrkněte na naši nabídku a objednejte si čerstvá data. Bacha, jsou ještě horká!
A co se událo ve světě televize očima čísel? Tak třeba, že počet domácností, které mají chytrou TV připojenou k internetu, za posledních 5 let vzrostl na více než dvojnásobek. Nebo, že generace dnešních čtyřicátníků sleduje televizi pravidelně a v průměru přes 3 hodiny denně. No, a závěrem pak tradiční podíl na sledovanosti, který držíme pořád nad 6 %. Letos je zkrátka dobrá sezona. Tak vzhůru na poslední předprázdninový měsíc!