Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Jediný sport, u kterého je minimální riziko zranění, je ten před televizní obrazovkou. A právě na sportovní stanice jsme se v Atmedia podívali zblízka. Konkurence sportovních TV stanic v Česku se totiž zostřuje a boj o vysílací práva připomíná boxerský ring. Není divu, když sportovní eventy dokáží jen na placených kanálech oslovit statisíce diváků v atraktivních cílovkách.

Kolik Čechů a Slováků využívá Netflix, Voyo nebo HBO Max? A kolik za ně měsíčně utratí?My to víme! Již od roku 2020 totiž sledujeme vývoj placených videoték v Česku a nově také na Slovensku. Mrkněte na naši nabídku a objednejte si čerstvá data. Bacha, jsou ještě horká!

A co se událo ve světě televize očima čísel? Tak třeba, že počet domácností, které mají chytrou TV připojenou k internetu, za posledních 5 let vzrostl na více než dvojnásobek. Nebo, že generace dnešních čtyřicátníků sleduje televizi pravidelně a v průměru přes 3 hodiny denně. No, a závěrem pak tradiční podíl na sledovanosti, který držíme pořád nad 6 %. Letos je zkrátka dobrá sezona. Tak vzhůru na poslední předprázdninový měsíc!

previous arrow
#cislotydne_21
#cislotydne_20
#cislotydne_19
#cislotydne_18
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Nahoru