Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Rok 2020 byla teda pořádná jízda! Lidem se změnil jejich každodenní život a museli si zvykat na nové situace v soukromém a pracovním životě. Třeba home office, který byl předtím pro mnohé jakýmsi benefitem a zpestřením, se stal ze dne na den pravidelnou rutinou. Spoustu lidí tak trávilo daleko více času doma, kde jim kromě divokých dětí dělala často společnost také zapnutá televize. A to se pořádně projevilo na diváckých návycích. Pojďme si v tomto vydání shrnout lednová čísla týdne, která se, mimo jiné, věnují právě nárůstu televizní sledovanosti.

Tak ať vykročíte do dalších měsíců roku 2021 tou správnou sněžnicí!

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_04
#cislotydne_tyden_03
#cislotydne_tyden_02
#cislotydne_tyden_01
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru