Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Taky jste si ještě nezvykli, že v datu píšeme místo jedničky dvojku? Snad v tom nejsme sami. Kola nového roku se ovšem roztáčí naplno a my vám přinášíme první letošní várku čísel týdne. Těm jsme do nového roku nadělili nový vizuál, aby se vám dobře četla. Když číslo, tak pěkně velké a hned nahoře! A co že se letos už stihlo na českém TV trhu?

  • V lednu jsme se věnovali převážně sledovanosti a návykům českého televizního diváka. Takže jsme hned zkraje roku mrkli na nejsledovanější den minulého roku – Štědrý den. Diváci měli televizi zapnutou v průměru 6 hodin, což je opravdu velká nálož pohádek.
  • Téměř 7 milionů! Tolik českých TV diváků si denně zapne televizi. Alespoň jednou týdně pak k obrazovce zasedne 9 z 10 diváků. Nejčastěji sledují televizi v tzv. prime-time, tedy mezi 19. a 22. hodinou. TV si v tuto dobu zapne 60 % diváků.
  • Olympiáda v Pekingu je v plném proudu, ale ještě předtím běželo na Eurosport 1 skvělé Australian Open. Za dobu jeho trvání si ho zapnulo 452 tisíc diváků.
  • No, a v roce 2021 jsme dosáhli 5% hranice podílu na sledovanosti.

Dařilo se nám, tak snad to bude v novém roce ještě lepší. A to samé přejeme vám!

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_04
#cislotydne_03
#cislotydne_02
#cislotydne_01
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Nahoru