Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Předposlední souhrn tohoto roku je tady! Ani tentokrát Vás nepřipravíme o to nejlepší, co se urodilo v naší Atmedia podzimní zahrádce. Podíváme se třeba na to, jak nouzový stav zvedá televizní sledovanost a které tematické stanice zažívají největší boom.

Občas můžeme také slyšet, že televizi dneska už nikdo nesleduje a vlastně jí ani nikdo nemá. Co je na tom pravdy nám řekne další z čísel týdne. Už teď vám ale prozradíme, že 7 milionu lidí si denně něco zapnout přeci musí 🙂

Jaký druh reklam vídáme v televizi nejčastěji? I na to známe odpověď! Až projedete náš souhrn, nezapomeňte taky kouknout na náš Twitter. Najdete tam další aktuality a informace. Tak Vám přejeme krátké nákupní fronty a dlouhou vánoční pohodu.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_48
#cislotydne_tyden_47
#cislotydne_tyden_46
#cislotydne_tyden_45
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Nahoru