Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Je za námi prosinec – takzvaný televizní měsíc. V období Vánoc totiž každoročně kulminuje televizní sledovanost a většina Čechů usedá k pohádkám nebo romantickým komediím. A není divu! Televize totiž výborně funguje jako mediátor mezilidských vztahů. Na rodinných návštěvách tlumí napětí při setkávání širší rodiny, lidem s dětmi dopřeje alespoň chvíli vánočního klidu a těm, kteří tráví svátky sami, umí naopak dodat pocit, že tomu tak není. O Vánocích si zkrátka televizi zapne skoro každý. Ale jaký byl prosinec v číslech týdne?

  • To, že si televizi během Vánoc zapne téměř každý už jsme psali, kolik ale času u ní Češi tráví? Hodně!
  • Letošní boj o titul šampiona F1 byl dramatický do posledního kola. V něm totiž Max Verstappen předjel svého soka Lewise Hamiltona a stal se poprvé v kariéře mistrem světa. Kolik fanoušků sledovalo jeho cestu šampionátem na stanicích Sport 1 a 2?
  • No a závěrem, kromě tradičního listopadového podílu, tři čísla, která definují rok 2021 u nás v Atmedia.

🎄 Přejeme vám, ať jste v novém roce šťastní, zdraví a vybíraví. A sledujte nás i v novém roce na našem Linkedinu nebo Twitteru!

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_52
#cislotydne_tyden_51
#cislotydne_tyden_50
#cislotydne_tyden_49
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…

Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“

Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…
Nahoru