Vítáme vás v novém roce! Doufáme, že jste si užili Vánoce a na Štědrý den si odpočinuli u nějaké pěkné pohádky, jako dalších 8 milionů Čechů. My ano, a proto vám můžeme naservírovat nejnovější souhrn čísel týdne. Ještě před tím se ale mrkněte v nejnovějším článku na to, jaká byla Atmedia v roce 2022. Najdete v něm zhodnocení uplynulého roku, a také všechny důležité informace o tom, co chystáme. Jestli přivítáme nové stanice v portfoliu, jaké projekty budeme rozvíjet, zkrátka vše důležité. Jo, a také jsme vydali přehled všech loňských infografik z televizního trhu a atmedia indexu, tak mrkněte! Teď už ale jdeme na ta prosincová čísla týdne 🙂
- Na podzim se nám dařilo držet podíl na sledovanosti s dostatečnou rezervou nad 5 % a na vrchol sezony jsme tak byli dobře připraveni. To se potvrdilo i v prosincovém podílu na sledovanosti, kdy jsme ho navýšili ještě na 5,71 %.
- Televizní sledovanost na Štědrý den výrazně překračuje celoroční průměr. Televizi si zapíná celkem 8 z 10 televizních diváků a jejím sledováním tráví 6 hodin denně. Které věkové skupiny jsou největšími fanoušky vánočních pohádek? Podívejte se!
- Štědrý den a pohádky, to jde prostě dohromady. Podívejte se, které cílové skupiny jsou největšími fanoušky princů, princezen, čertů nebo draků.
Jsme rádi, že jste i v roce 2022 sledovali ten nejlepší obsah na stanicích z rodiny #Atmedia, a třeba v novém roce přivítáme nějaký další přírůstek. Nebojte, fotku z ultrazvuku bychom vám ukázali jako prvním! 😊
Vaše Atmedia