Říjen je měsíc, kdy je televizní sezona již v plném proudu a sledovanost nezadržitelně míří k vrcholu roku – Vánocům. Ani my jsme v říjnu nezaháleli a představili jsme obchodní nabídku na příští rok. Najdete ji zde, tak mrkněte, ať vám nic neuteče. A co by to bylo za nový měsíc, kdybychom se alespoň trošku neohlédli za tím uplynulým.
Televizní sledovanost je také letos vyšší než v předkrizovém roce 2019 a roste napříč téměř všemi věkovými skupinami diváků.
Cyklistika je v poslední dobou mezi Čechy fenoménem. Projevuje se to také na popularitě cyklistických závodů na Eurosport 1, které oslovují pravidelně až 300 tisíc českých fanoušků.
Poslední kvartál tohoto roku jsme začali opět 5% podílem na sledovanosti a TV stanice z našeho portfolia oslovily v říjnu 5,6 milionu televizních diváků v cílové skupině 4+.
Podzim zaútočil naplno, tak si ho zpříjemněte některou z našich tematických stanic. Filmové večery jsou teď totiž dlouhé.
Vaše Atmedia