Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Děti se rozeběhly do škol a jejich rodiče si zvykají na poprázdninový režim. I tak si ale najdou dostatek času na odpočinek u televize. Mladí rodiče s dětmi totiž tráví u televize téměř 3 hodiny denně. Ovšem bezdětní mileniálové televizi také sledují! Denně si ji zapne téměř 60 % z nich a týdně již valná většina.

V srpnu jsme se také věnovali tomu, co Češi v televizi sledují. Nejen, že jsme o tom vydali článek, ale také jsme se nejsledovanějším žánrům věnovali v číslu týdne. Jaké vedou? Podívejte se.

No a na závěr pochvala. Jenže tentokrát to nebude jen tak obyčejné poplácání. My jsme totiž v červenci poprvé v historii překonali 5% hranici podílu na sledovanosti! A nechceme samozřejmě nic naznačovat, ale prozradíme, že v srpnu jsme v krasojízdě pokračovali. O tom ale až příště. Tak vám přejeme poklidný návrat z chat, moří a karantén a nezapomeňte mít roušky vždy při ruce.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_35
#cislotydne_tyden_34
#cislotydne_tyden_33
#cislotydne_tyden_32
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru