Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Logisticky náročný prázdninový režim pro všechny rodiče skončil a děti se rozutekly do škol. Nejen dětem, ale také televizním stanicím zase začíná hlavní sezóna a u nás bude rozhodně na co koukat! Filmy, seriály, dokumenty, hudba nebo life-style jsou náš každodenní chleba na 28 tematických stanicích, které obchodně zastupujeme. Stále si držíme více než 5% podíl na sledovanosti a do podzimu jdeme připraveni. Ale abychom nebyli tak hrrr, ještě se ohlédneme za prázdninovými čísly týdne.

Závody Formule 1 vysíláme již tradičně na Sport 1 a Sport 2. Rok od roku roste podíl na sledovanosti živých přenosů a letos výkony Hamiltona nebo Verstappena sleduje téměř 6 % diváků, kteří zrovna sedí před televizními obrazovkami.

Olympiáda se zkrátka povedla! Čeští sportovci vybojovali 11 medailí a u obrazovek stanice Eurosport1 jim drželo palce přes 600 tisíc fanoušků. Vůbec nejsledovanějším dnem her pak byla sobota 31. 7., kdy hrála své finále tenistka Markéta Vondroušová.

Koukají vůbec ještě lidi na televizi? Jasně, že jo a hodně! Třeba diváci ve věku 35–44 let ji sledují v průměru přes 3 hodiny denně.

Přejeme Vám co nejklidnější návrat do „normálního“ režimu. A pokud to půjde z tuha, tak si odpočiňte sportem, četbou nebo u některé z našich TV stanic. Máme jich dost a určitě si vyberete.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_34
#cislotydne_tyden_33
#cislotydne_tyden_32
#cislotydne_tyden_31
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru